Praca Pszczyna Praca Pszczyna

pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Wiadomości

  • 8 września 2020
  • wyświetleń: 965

Stoisko reklamowe - dobry marketing to podstawa

Materiał partnera:

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - każdy przedsiębiorca powinien wziąć sobie do serca to stare przysłowie. W dzisiejszych czasach podstawą funkcjonowania biznesu jest marketing. Promocja firmy w sieci, billboardy na budynku, tradycyjny kolportaż ulotek to tylko niewielka część strategii reklamowej.



Bardzo ważne jest również pokazanie się na targach branżowych. Jednak sama nasza obecność nie wystarczy by osiągnąć spektakularny sukces, konieczne jest zaprojektowanie atrakcyjnego stoiska wystawienniczego.

Targi branżowe - dlaczego tak?



Wielu z nas może się wydawać, że udział w targach i wystawach jest zarezerwowany dla największych firm, a zatem nie ma sensu konkurować z takimi gigantami. Jednak jest to błędne myślenie. Targi to doskonała okazja, by zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców swój produkt czy usługę, a jednocześnie poznać aktualne trendy oraz nowinki branżowe - według raportu UFI targi są drugim najczęściej wymienianym źródłem mającym wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Jak przygotować się do targów?



Stoisko targowe - to pierwsza rzecz, która przychodzi do głowy przedsiębiorcy chcącemu wziąć udział w evencie. Ale budowa stanowiska wystawienniczego to tak naprawdę ostatni przystanek przed inauguracją targów. Zanim impreza się rozpocznie, konieczne jest opracowanie całej strategii marketingowej.

Kilka (a nawet kilkanaście) miesięcy przed wyznaczoną datą targów powinniśmy ściśle określić cele biznesowe. Na czym nam zależy - na promowaniu usług na rynku lokalnym, prezentacji nowych produktów, a może dopiero starujemy z biznesem i po prostu chcemy, by świat o nas usłyszał? Mając wyznaczony cel łatwiej będzie go zrealizować.

Ustalmy budżet! Udział w targach zawsze wiąże się z jakimiś kosztami, trzeba przecież dojechać na miejsce, zorganizować ewentualny nocleg i wyżywienie, przygotować stoisko reklamowe i choćby drobne gadżety dla gości.

Dobry marketing to podstawa! Przed rozpoczęciem eventu wzmóżmy działania promocyjne. Poinformujmy klientów, że bierzemy udział w targach, zaprośmy ich na nie, zadbajmy o atrakcyjny wygląd stoiska reklamowego - to się opłaci!

Co z tym stoiskiem targowym? Smart Design Expo zaprasza do współpracy



Gdy już wiemy, co chcemy promować i jaki budżet możemy przeznaczyć na przygotowanie się do wydarzenia, przychodzi czas na zaprojektowanie stoiska. Jeśli nie mamy odpowiedniego sprzętu, wiedzy i umiejętności, do wykonania tego zadania lepiej zatrudnić wyspecjalizowaną firmę, która wie, jak zrobić wrażenie na klientach.