Najnowsze

  • 14 października 2020
  • wyświetleń: 1046

Tradycyjny marketing żyje i ma się dobrze. Sprawdź, jak może pomóc w promocji Twojej firmy

Materiał partnera:

Przez ostatnie lata utarło się przekonanie, że błyskawiczny rozwój nowoczesnych mediów sprawił zminimalizowanie znaczenia tradycyjnych wewnętrznych bądź outdoorowych nośników reklamy. Tymczasem tego typu komponenty marketingowe nadal mogą okazać się przydatne prowadzonej przez Ciebie firmie. Chcesz wiedzieć, w jaki sposób podnieść jakość ekspozycji produktu i nawet plakatu zawierającego najważniejsze informacje? Śpieszymy z odpowiedzią na to pytanie!

Tradycyjny marketing żyje i ma się dobrze. Sprawdź, jak może pomóc w promocji Twojej firmy


Innowacyjny stojak umożliwił wskrzeszenie rozdawania ulotek w Polsce!



Tradycyjne metody marketingowe wiecznie żywe! Cieszą się one ogromną popularnością już od wielu lat. Zwłaszcza, jeśli mowa o kolportażu ulotek. Najbardziej budżetowy sposób na promocję marki powoli tracił na swojej efektywności. Wówczas do gry wskoczyły profesjonalne stojaki na ulotki. Znajdziesz je chociażby w asortymencie doświadczonej firmy OmegaSystem. Konstrukcja przypominająca tablicę ogłoszeniową ze specjalnymi kieszonkami na papierową reklamę może całkowicie zastąpić konieczność korzystania z usług osób odpowiedzialnych za kolportaż ulotek. Zazwyczaj rozdawane są one w najbardziej strategicznych miejscach dla przedsiębiorstwa bądź w punktach na mapie, które wyróżniają się sporym tłokiem ludzi. Ustaw tam swój stojak i obserwuj, jak potencjalni Klienci zwracają uwagę na odświeżoną wersję tradycyjnej reklamy papierowej!

Skuteczny outdoor marketing dzięki stosowaniu sprawdzonych rozwiązań. Zobacz, o jakie chodzi



Istotną kwestią jest również fakt, jak prowadzona przez Ciebie firma będzie reprezentowana na zewnątrz. Za reklamę na świeżym powietrzu odpowiada outdoor marketing, w skład którego mogą wejść ścianki wystawiennicze, gabloty wolnostojące czy nawet totemy, czyli nowoczesne pylony reklamowe. Rozwiązania dostarczane przez OmegaSystem wyróżniają się pierwszorzędną jakością wykonania. Bezpośrednio przekłada się ona nie tylko na odporność produktu, ale przede wszystkim na jego efektywność. Kto z nas nie rzuci okiem na zewnętrzną gablotę, ustawioną w najbardziej strategicznym punkcie danego miejsca? Zasięg takiej reklamy będzie wręcz ogromny. Możesz przecież posiadać najbardziej estetyczny oraz kreatywny plakat w branży. Kompletnie nie zda on jednak egzaminu, kiedy zostanie schowany do piwnicy. Wystaw wielkoformatową ulotkę na światło dzienne! Dobrym sposobem na rzucenie się w oczy każdego Klienta jest także pylon. Element znany chociażby ze stacji benzynowych może dać Ci ogromną przewagę nad konkurencją. W tym przypadku nie mowa tylko o wysokości komponentu, ale też o skuteczności przekazu umieszczonego na totemie. Może on przybrać również mniejszą formę. Wówczas doskonale zastępuje znane przed kilku laty zewnętrzne potykacze.